Probleme pentru posesorii de carduri emise de ING

Problemele au apărut Sambata,10 septembrie 2016,  în jurul orei 13:00, când sistemul de stocare a datelor a început sa genereze erori. Oficialii ING dau asigurări că problema tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele si sumele de bani ale clienţilor. Reprezentanţii băncii au anunţat în jurul orei 22:00 că sistemul de internet banking e din nou funcţional.
ACTUALIZARE 21:50 - ING anunță că serviciul Home’Bank funcţionează:
„Vă informăm că serviciul Home’Bank a fost remediat şi este acum disponibil.Avansăm cu testarea soluţiilor pentru remedierea celorlalte servicii şi pe măsură ce acestea sunt stabile, le vom repune succesiv în funcţiune.Vom continuă să va informăm cu privire la evoluţia situaţiei”.
ACTUALIZARE 19:40 - ING face precizări cu privire la problemele tehnice care au afectat clienții băncii. În acest sens, banca a trimis un comunicat pe care îl redăm, integral, mai jos:
„Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13:00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situații tehnice neprevăzute, atât rețeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING cât și serviciul Home’Bank au devenit indisponibile.
Lucrăm împreună cu furnizorii sistemului afectat în regim de maximă urgență pentru remedierea acestei situații în cel mai scurt timp posibil. Această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele și disponibilitățile bănești ale clienților ING, care sunt în deplină siguranță.
Vom informa periodic clienții cu privire la stadiul remedierii acestei situații neplăcute.
Ne cerem scuze pentru toate neplăcerile create și vă asigurăm că, împreună cu furnizorul platformei tehnice afectate, tratăm rezolvarea acestei probleme în regim de maximă prioritate.”