Trafic chinuitor în Capitală, fără Podul Grant. Cele două rute ocolitoare au devenit extrem de aglomerate

18.07.2019 - Aglomerație cu program prelungit în Capitală pe Podul Basarab și în zona Gării de Nord. Cu un sens închis pe Podul Grant și fără tramvaiele liniei 41, este un chin să treci prin zonă. Primăria ar vrea ca cele două șantiere, de pe pod și pentru linia de tramvai, să se încheie la finalul lunii august, dar experții independenți care monitorizează activitatea urbană atrag atenția că nu este exlus să apară întârzieri.
Claxoane în serie, nervi greu de stăpânit și minute bune de așteptare la semafoare în coloană. Astfel poate fi descrisă intersecția Banu Manta chiar și în afara orelor de vârf. O rută pe care cu greu se poate trece de când Podul Basarab a preluat și circulația de pe Podul Grant, care a intrat de curând în reparații.
Bucureștenii care erau obișnuiți să circule cu tramvaiul 41 au și ei de suferit în această vară. Terasamentul este în șantier, iar STB a introdus două linii de autobuz pe traseu. Sunt 58 de mașini dar fac față cu greu afluenței de pasageri și traficului.
Primăria Capitalei îi asigură pe bucureșteni că șantierul de la Podul Grant va fi închis până pe 31 august.
Specialiștii în infrastructură atrag atenția că ritmul lucrărilor ar trebui să fie mai alert pentru a respecta termenul.
Şi la Podul Ciurel s-ar putea lucra mai repede.
Reprezentanții municipalității i-au avertizat pe constructori să respecte termenele.
Lucrările de consolidare a Podului Grant sunt făcute de către compania primăriei, Străzi, Poduri și Pasaje, în timp ce lucrările de la Podul Ciurel sunt făcute de o asociere de firme private.