11.10.2024 - Aproape două treimi (62%) dintre tinerii din Generaţia Z (născuţi între anii 1997 şi 2012) preferă să cumpere de la branduri sustenabile, după cum arată un studiu realizat de First Insight, în timp ce o cercetare Nielsen concluzionează că 73% dintre aceştia sunt dispuşi să plătească mai mult pentru produse sustenabile, relevă o analiză de specialitate, publicată joi.
„Nativi digital, cei din Generaţia Z consideră piaţa electronicelor pre-owned o alternativă viabilă şi sustenabilă la achiziţia de produse noi. Acest grup demografic este preocupat de reducerea deşeurilor electronice şi de prelungirea duratei de viaţă a device-urilor. Achiziţionarea de electronice pre-owned se aliniază cu valorile Gen Z, pentru că astfel se evită risipa şi se încurajează consumul responsabil. Electronicele pre-owned sunt atractive pentru aceşti tineri şi din alte motive. Evoluţia rapidă a tehnologiei aduce pe piaţă modele de produse electronice tot mai performante. Achiziţia de dispozitive pre-owned le permite să îşi actualizeze frecvent tehnologia, dar fără să facă investiţii majore”, menţionează reprezentanţii Magnor.
Potrivit companiei, pe segmentul de vânzări de produse electronice, clienţii predominanţi sunt bărbaţii, cu vârste între 20 şi 45 de ani.
În acelaşi timp, Generaţia Z a dezvoltat un interes crescut pentru piaţa produselor de lux pre-owned, în special pentru bijuteriile cu diamante şi genţile de lux. Totodată, aspectele ecologice, cele care ţin de economia circulară şi accesibilitate, sunt câteva dintre motivele pentru care reprezentanţii acestei generaţii optează pentru produsele din categoria amintită.
„Cu o gândire pragmatică, Gen Z este atrasă şi de valoarea de revânzare a produselor de lux. Aceste articole nu doar că îşi menţin valoarea în timp, dar pot şi să o crească, fiind considerate investiţii sigure pe termen lung. În plus, produsele de lux sunt percepute ca piese de colecţie, simbolizând un statut social înalt. (…) Gen Z utilizează activ platformele digitale specializate în vânzarea de produse de lux pre-owned, pentru mai multă siguranţă”, susţin experţii Magnor, o parte dintre aceştia fiind absolvenţi de cursuri de formare profesională gemologică, realizate în colaborare cu Centrul Gemologic Român.
Magnor – marcă înregistrată la nivel internaţional – deţine cea mai diversificată platformă de tranzacţionare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice şi metale preţioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet şi operaţiuni de schimb valutar.
Compania are o reţea de 25 de magazine localizate în: Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău şi Ploieşti.
sursa: TVR
„Nativi digital, cei din Generaţia Z consideră piaţa electronicelor pre-owned o alternativă viabilă şi sustenabilă la achiziţia de produse noi. Acest grup demografic este preocupat de reducerea deşeurilor electronice şi de prelungirea duratei de viaţă a device-urilor. Achiziţionarea de electronice pre-owned se aliniază cu valorile Gen Z, pentru că astfel se evită risipa şi se încurajează consumul responsabil. Electronicele pre-owned sunt atractive pentru aceşti tineri şi din alte motive. Evoluţia rapidă a tehnologiei aduce pe piaţă modele de produse electronice tot mai performante. Achiziţia de dispozitive pre-owned le permite să îşi actualizeze frecvent tehnologia, dar fără să facă investiţii majore”, menţionează reprezentanţii Magnor.
Potrivit companiei, pe segmentul de vânzări de produse electronice, clienţii predominanţi sunt bărbaţii, cu vârste între 20 şi 45 de ani.
În acelaşi timp, Generaţia Z a dezvoltat un interes crescut pentru piaţa produselor de lux pre-owned, în special pentru bijuteriile cu diamante şi genţile de lux. Totodată, aspectele ecologice, cele care ţin de economia circulară şi accesibilitate, sunt câteva dintre motivele pentru care reprezentanţii acestei generaţii optează pentru produsele din categoria amintită.
„Cu o gândire pragmatică, Gen Z este atrasă şi de valoarea de revânzare a produselor de lux. Aceste articole nu doar că îşi menţin valoarea în timp, dar pot şi să o crească, fiind considerate investiţii sigure pe termen lung. În plus, produsele de lux sunt percepute ca piese de colecţie, simbolizând un statut social înalt. (…) Gen Z utilizează activ platformele digitale specializate în vânzarea de produse de lux pre-owned, pentru mai multă siguranţă”, susţin experţii Magnor, o parte dintre aceştia fiind absolvenţi de cursuri de formare profesională gemologică, realizate în colaborare cu Centrul Gemologic Român.
Magnor – marcă înregistrată la nivel internaţional – deţine cea mai diversificată platformă de tranzacţionare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice şi metale preţioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet şi operaţiuni de schimb valutar.
Compania are o reţea de 25 de magazine localizate în: Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău şi Ploieşti.
sursa: TVR