![](https://rvs.ro/uploads/news/photo-1492618269284-653dce58fd6d.jpg)
Industria vizează în mod special materialele de tip deep fake, care pot folosi materiale audio, video și imagini înșelătoare pentru a imita actori cheie în alegerile democratice sau pentru a furniza informații false despre vot.
Microsoft, Meta, Google, Amazon, IBM, Adobe și designerul de cipuri Arm au semnat cu toții acest acord. Start-up-urile de inteligență artificială OpenAI, Anthropic și Stability AI s-au alăturat, de asemenea, grupului, alături de companii de social media precum Snap, TikTok și X.
Platformele tehnologice se pregătesc pentru un an cu alegeri uriașe în întreaga lume, care afectează peste patru miliarde de oameni din peste 40 de țări. Creșterea conținutului generat de AI a condus la preocupări serioase legate de dezinformarea legată de alegeri, numărul de deepfakes care au fost create crescând cu 900% de la an la an, potrivit datelor Clarity, o firmă de învățare automată.
sursa: economedia.ro