Studiu: Alimentele și băuturile cu ambalaje colorate și desene animate sunt mai bogate în zahăr și mai putin nutritive

10.05.2023 - Etichetele colorate și desenele animate de pe ambalaje ar putea fi un bun indicator al faptului că acele produse nu sunt cele mai hrănitoare pentru copii, potrivit unui nou studiu, publicat în revista PLOS One, preluată de CNN. Produsele cu un marketing care atrage atenția copiilor au avut un conținut mai mare de zaharuri și un conținut mai mic de nutrienți.
Studiul a analizat aproape 6.000 de alimente ambalate pentru a analiza numărul de strategii de marketing destinate copiilor și informațiile nutriționale ale acestora.
Promovarea adresată copiilor este o strategie atrăgătoare pentru companii, deoarece aceștia vor crește și vor fi "adulți loiali brandului" la care vor continua să revină, a declarat Dr. Maya Adam, director al inovației în domeniul mass-mediei pentru sănătate și profesor asociat clinic în cadrul Departamentului de Pediatrie de la Școala de Medicină Stanford.
Mai mult, un număr mare de cercetări arată că produsele respective sunt comercializate copiilor pe toate canalele, fie că este vorba despre televiziune sau social media, la antrenamentele sportive sau în centrele comunitare - chiar și la școală.