Vacante fără alcool: noua tendintă printre tinerii din SUA și Marea Britanie

24.02.2024 - De la călătorii lungi la weekenduri de wellness, Dry Tripping (”vacanțe fără alcool”) este una dintre cele mai puternice tendințe de vacanță din 2024, arată BBC și site-ul specializat Expedia. Cei care o promovează sunt membrii generației Z (tinerii născuți în jurul anului 2000).
Timp de zeci de ani, vacanțele multor oameni s-au învârtit în jurul alcoolului și a vieții de noapte. Acum, „dry tripping”, conceptul de a călători fără alcool, e o tendință reală, iar afacerile se adaptează.
Mai mult de jumătate dintre americanii din Generația Z cu vârsta legală de consum de alcool – aproximativ 54% – nu au consumat alcool în ultimele șase luni, potrivit International Wine and Spirit Research (IWSR).
Așadar, atunci când vine vorba de călătorii, Generația Z și chiar și Millennials pot considera că o vacanță fără alcool e o decizie naturală.
Companiile aeriene și hotelurile se adaptează în consecință, oferind în meniurile lor opțiuni de mocktailuri și bere fără alcool. Iar atunci când companiile se concentrează pe oferirea de opțiuni fără alcool, călătoriile fără alcool devin mai accesibile. „Generația Z bea mai puțin decât generațiile dinaintea lor, așa că hotelurile, barurile și restaurantele se adaptează la gusturile și cererile lor”, a declarat pentru BBC un consultant în turism.

sursa: TVR