Tinerii sub 21 de ani se angajeaza dupa sfatul mamei si vor sa lucreze intr-o multinationala

13.07.2017- Sfatul mamei este cel în care tinerii sub 21 de ani au cea mai mare încredere când îşi aleg locul de muncă, iar companiile multinaţionale sunt cele mai atractive pentru aceştia, arată rezultatele unui studiu publicate miercuri de EY Romania.
„În alegerea primului loc de muncă, generaţia Z (tinerii cu vârsta până în 21 de ani) din România are cea mai mare încredere în recomandările angajaţilor actuali ai unei companii. La distanţă de un singur punct procentual (48%), se situează sfatul mamei, urmat de cel al consilierului în carieră şi de cel al specialistul în recrutare al companiei”, arată rezultatele studiului EY România - Barometrul încrederii angajaţilor în companii - 2017.
Profesorii se situează doar pe locul al şaptelea în răspunsurile milenialilor români la această întrebare, în timp ce, la nivel global, ei sunt în top 3 „influenceri” în ceea ce priveşte alegerea angajatorului, mai arată studiului.
„Barometrul EY arată că, în România, angajaţii actuali ai unei companii influenţează în cea mai mare măsură deciziile generaţiei Z în privinţa viitorului angajator. Părerea lor este mai importantă decât cea a membrilor familiei sau a consilierilor specializaţi, ceea ce înseamnă că organizaţiile sunt cele care deţin pârghiile ce antrenează interesul noilor generaţii faţă de ele, cum ar fi employer branding şi implicarea propriilor angajaţi”, precizează Andreea Mihnea, HR Director EY România.