16.09.2020 - După aproape 9 ani de așteptare, bucureștenii din Drumul Taberei pot merge, în sfârșit, cu metroul, chiar din cartierul în care locuiesc. Magistrala 5 s-a deschis oficial marți.
Lucrările au început în 2011, ar fi trebuit să fie gata în 2015, dar din cauza lipsei finanțărilor, finalizarea lucrărilor s-a făcut cu o întârziere de 5 ani.
Pentru cei aproape 400 de mii de locuitori din cartierul Drumul Taberei, a fost o așteptare lungă. Lucrările, care s-au întins pe 9 ani, le-au transformat străzile într-un șantier fără sfârșit.
Metroul din Drumul Taberei va degreva traficul în una dintre cele mai aglomerate zone ale Capitalei.
Magistrala de metrou 5 are 10 stații, pe traseul Eroilor 2 - Râul Doamnei, cu extensia la Valea Ialomiţei și un depou.
Este prima magistrală de metrou construită integral după 1989.
Potrivit specialiștilor, deschiderea magistralei are efecte imediate în traficul de suprafață: mai puține ambuteiaje și accidente, dar și reducerea poluării. Tot ei atrag însă atenția că sunt necesare noi lucrări.
Proiectul metroului din Drumul Taberei a costat aproximativ 3,2 miliarde de lei.
Odată cu deschiderea acestei magistrale, Bucureștiul are 78 de kilometri de rețea de transport subteran.
Lucrările au început în 2011, ar fi trebuit să fie gata în 2015, dar din cauza lipsei finanțărilor, finalizarea lucrărilor s-a făcut cu o întârziere de 5 ani.
Pentru cei aproape 400 de mii de locuitori din cartierul Drumul Taberei, a fost o așteptare lungă. Lucrările, care s-au întins pe 9 ani, le-au transformat străzile într-un șantier fără sfârșit.
Metroul din Drumul Taberei va degreva traficul în una dintre cele mai aglomerate zone ale Capitalei.
Magistrala de metrou 5 are 10 stații, pe traseul Eroilor 2 - Râul Doamnei, cu extensia la Valea Ialomiţei și un depou.
Este prima magistrală de metrou construită integral după 1989.
Potrivit specialiștilor, deschiderea magistralei are efecte imediate în traficul de suprafață: mai puține ambuteiaje și accidente, dar și reducerea poluării. Tot ei atrag însă atenția că sunt necesare noi lucrări.
Proiectul metroului din Drumul Taberei a costat aproximativ 3,2 miliarde de lei.
Odată cu deschiderea acestei magistrale, Bucureștiul are 78 de kilometri de rețea de transport subteran.