Canalul de YouTube al televiziunii Speranta TV a ajuns la 100.000 de abonati

La început de pandemie romanii au arătat un interes crescut pentru programele tv, însă in 2021 preocuparea aceasta a scăzut. În ultimii doi ani activitatea online a fost atent monitorizata de Centrul Media Adventist. Dovada stă în numărul impresionat de vizionari pe canalul de YouTube al televiziunii. Puse cap la cap, vizualizările din ultimul an făcute de cei care au accesat materialele contului Speranța TV au fost de 2.927.677 de ore, ceea ce s-ar putea traduce ca o singura persoana a urmărit programele Centrului Media Adventist timp de 334 de ani.
În ce privește vârsta celor care accesează materialele contului de YouTube- Speranța TV, cei mai mulți, 21.2%, reprezintă segmentul de vârstă 25-34 de ani, urmați fiind de categoria 35-44 de ani, în procent de 20.3%.
Contul de YouTube este foarte urmărit si de persoane aflate în afara țării, cele mai multe accesări venind din Germania, Spania, Moldova si Italia, numărul total al celor din diaspora, reprezentând 41,2% din totalul vizitatorilor.
Cel mai urmărit produs media de pe contul de YouTube al Speranței TV, este o piesa care aparține tinerilor de la Unisong, care a ajuns la 1,3 milioane de vizualizări.
In schimb, în 2021, cel mai urmărit produs media a fost un episod al emisiunii Editie speciala, realizată de  către Tiberiu Nica, cu titlul – Ce se întâmplă după ce omul moare.
Ediția este pe cale sa atingă un milion de vizualizări.
Emisiunile cu profil religios si medical adună săptămânal mii de vizualizări, responsabilii departamentului online oferind utilizatorilor platformei YouTube emisiuni alese cu grija care răspund nevoilor publicului din online.
De asemenea, cei interesați, se pot abona si pe canalul de YouTube – Speranța Kids, dedicat celor mai mici dintre telespectatori.
https://www.facebook.com/sperantatv.ro/videos/1759548540898060

Editor știre: Sorin Dinu