08.11.2025 - Românii au început în forţă cursa pentru reduceri, în ciuda austerităţii si a inflaţiei galopante. Atât de multe cereri au fost chiar de la prima oră, încât o mare platformă de vânzări online s-a blocat o perioadă. Tranzacțiile încheiate în minutul și secunda de aur le-au depășit pe cele de anul trecut. Până în acest moment, cea mai scumpă comandă a fost de 132 de mii de euro pentru un apartament, dar au fost cumpărate și peste 5 kg de aur.
Interesul pentru Black Friday a fost uriaş. La prima oră, platforma unui mare retailer online din România s-a blocat. Startul cumpărăturilor s-a dat abia după ora 8.
Irina Pencea, general manager retailer online: Am avut o pornire un pic mai târziu decât în trecut. Pentru că am vrut să fim pregătiţi pentru acest interes mult mai mare decât ne aşteptam noi în primele minute, ceea ce ne-a făcut să suplimentăm resursele pe care le-am avut şi să pornim la start pentru toată lumea cu şanse egale.
În 30 de secunde s-au epuizat bilete la festivaluri şi în mai puţin de 60 de secunde oferte la telefoane şi televizoare. În primele trei ore, cea mai voluminoasă comandă a constat în 80 de produse din 8 categorii diferite. Cea mai scumpă maşină comandată a costat puţin peste 70.000 de euro.
La cel mai mare comerciant online din România minutul de aur s-a înregistrat la şapte minute de la startul campaniei, adică la ora 8.14. În 60 de secunde s-au vândut produse în valoare de 16,4 milioane de lei, cu 26% mai mult faţă de anul trecut.
sursa: TVR
Interesul pentru Black Friday a fost uriaş. La prima oră, platforma unui mare retailer online din România s-a blocat. Startul cumpărăturilor s-a dat abia după ora 8.
Irina Pencea, general manager retailer online: Am avut o pornire un pic mai târziu decât în trecut. Pentru că am vrut să fim pregătiţi pentru acest interes mult mai mare decât ne aşteptam noi în primele minute, ceea ce ne-a făcut să suplimentăm resursele pe care le-am avut şi să pornim la start pentru toată lumea cu şanse egale.
În 30 de secunde s-au epuizat bilete la festivaluri şi în mai puţin de 60 de secunde oferte la telefoane şi televizoare. În primele trei ore, cea mai voluminoasă comandă a constat în 80 de produse din 8 categorii diferite. Cea mai scumpă maşină comandată a costat puţin peste 70.000 de euro.
La cel mai mare comerciant online din România minutul de aur s-a înregistrat la şapte minute de la startul campaniei, adică la ora 8.14. În 60 de secunde s-au vândut produse în valoare de 16,4 milioane de lei, cu 26% mai mult faţă de anul trecut.
sursa: TVR