06.05.2018 - Un principiu pe care ar trebui să îl respecte toţi producătorii. În practică, analizele de laborator au arătat că, de multe ori, consumatorii din Est sunt discriminaţi.
De exemplu, prin schimbarea aromelor sau chiar a ingredientului principal. Au fost cazuri în care, iniţial, firma a vândut un produs de calitate superioară, după care a schimbat reţeta şi a introdus ingrediente mai ieftine. O problemă de siguranţă alimentară, care poate afecta sănătatea consumatorilor.
Așa că europarlamentarii vor să permită prin lege clienților să ceară despăgubiri producătorilor care le încalcă drepturile.
Hăţişul birocratic îi poate descuraja însă pe unii consumatori.
Europarlamentarii iau în calcul definirea unui produs de referință de la care să se poată măsura aşteptările consumatorilor.
De exemplu, prin schimbarea aromelor sau chiar a ingredientului principal. Au fost cazuri în care, iniţial, firma a vândut un produs de calitate superioară, după care a schimbat reţeta şi a introdus ingrediente mai ieftine. O problemă de siguranţă alimentară, care poate afecta sănătatea consumatorilor.
Așa că europarlamentarii vor să permită prin lege clienților să ceară despăgubiri producătorilor care le încalcă drepturile.
Hăţişul birocratic îi poate descuraja însă pe unii consumatori.
Europarlamentarii iau în calcul definirea unui produs de referință de la care să se poată măsura aşteptările consumatorilor.