După 33 de ani de la înfiintare, Facultatea de Jurnalism și Ştiintele Comunicării a Universitătii din București și-a creat o nouă identitate vizuală

17.03.2023 - Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București și-a lansat noua identitate vizuală, cu un logo inedit. Este prima instituție de învățământ superior din România care își relansează propria imagine.
”Suntem într-o nouă eră. Jurnalismul este într-o altă eră, într-o eră digitală. Jurnalismul înseamnă media socială, jurnalismul înseamnă interactivitate, jurnalismul înseamnă o prezență foarte mare în digital, și tot ceea ce comunicăm noi în momentul de față prin acest nou site este tocmai această poziționare a facultății în era digitală. Interesul pentru facultatea noastră s-a menținut cel puțin undeva între 5 și 7 studenți pe loc”, a precizat Antonio Momoc, decanul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Universitatea din București.
Conform statisticilor facultății, o bună parte dintre absolvenți se îndreaptă azi și spre alte domenii ale comunicării, precum publicitatea sau relațiile publice.
Facultatea de Jurnalism a Universității din București este prima de acest fel creată după căderea comunismului, în 1990.