12.01.2018 - Potrivit specialiştilor în social media, modificările anunţate de Mark Zuckerberg, cofondatorul şi şeful platformei online, pe pagina sa de Facebook, sunt "semnificative".
Astfel, conţinuturile publicate de companiile care activează în domeniile media, de afaceri şi publicitate îşi vor pierde din popularitate, sunt de părere reprezentanţii Facebook.
Modificările algoritmului care stabileşte prioritatea mesajelor afişate utilizatorilor Facebook vor intra în vigoare în săptămânile următoare.
"Am primit mesaje de la comunitatea noastră, potrivit cărora acele conţinuturi publice din domeniile de afaceri, publicitate şi media le aglomerează momentele personale, care îi ajută să se conecteze mai mult unii cu ceilalţi", a scris Zuckerberg pe pagina lui, adăugând că el şi echipa sa simt că au responsabilitatea de a se asigura că Facebook nu afectează starea de bine a utilizatorilor reţelei.
Din acest motiv, vor fi promovate mai mult conţinuturile publice care încurajează interacţiunile sociale, de exemplu, subiectele legate de sport, programe TV şi fluxurile video live.
Astfel, conţinuturile publicate de companiile care activează în domeniile media, de afaceri şi publicitate îşi vor pierde din popularitate, sunt de părere reprezentanţii Facebook.
Modificările algoritmului care stabileşte prioritatea mesajelor afişate utilizatorilor Facebook vor intra în vigoare în săptămânile următoare.
"Am primit mesaje de la comunitatea noastră, potrivit cărora acele conţinuturi publice din domeniile de afaceri, publicitate şi media le aglomerează momentele personale, care îi ajută să se conecteze mai mult unii cu ceilalţi", a scris Zuckerberg pe pagina lui, adăugând că el şi echipa sa simt că au responsabilitatea de a se asigura că Facebook nu afectează starea de bine a utilizatorilor reţelei.
Din acest motiv, vor fi promovate mai mult conţinuturile publice care încurajează interacţiunile sociale, de exemplu, subiectele legate de sport, programe TV şi fluxurile video live.