19.03.2018 - Trenurile care ar fi trebuit să ajungă în Gara de Nord din Bucureşti, de exemplu, au avut întârzieri - de zeci sau chiar de sute de minute. Pasagerii au rămas blocaţi în gări, iar navetiştii au întârziat la serviciu.
În topul întârzierilor din Gara de Nord au fost două trenuri de la Constan’a care ar fi trebuit să ajungă duminică seară. Însă au ajuns abia luni dimineaţă, primul cu 5 ore şi jumătate după ora programată, iar celălalt cu “doar” 4 ore şi 40 de minute.
Şi asta pentru că linia ferată Bucureşti - Constanța a fost cea mai afectată de fenomenul “freezing rain”, care a făcut ca firele de contact care alimentează locomotivele electrice să îngheţe, aşa cum s-a întâmplat duminică cu tramvaiele dn Bucureşti. Majoritatea trenurilor au avut întârzieri mari.
Deoarece între Ciulnița și Constanța nu pot fi folosite locomotivele electrice din cauza gheţii depuse pe liniile de contact.
CFR Călători a anulat luni dimineaţa 4 trenuri Inter-Regio pe ruta Bucureşti Nord - Constanța şi retur şi alte 4 trenuri Regio cu plecarea sau sosirea în Bucureşti Obor.
În topul întârzierilor din Gara de Nord au fost două trenuri de la Constan’a care ar fi trebuit să ajungă duminică seară. Însă au ajuns abia luni dimineaţă, primul cu 5 ore şi jumătate după ora programată, iar celălalt cu “doar” 4 ore şi 40 de minute.
Şi asta pentru că linia ferată Bucureşti - Constanța a fost cea mai afectată de fenomenul “freezing rain”, care a făcut ca firele de contact care alimentează locomotivele electrice să îngheţe, aşa cum s-a întâmplat duminică cu tramvaiele dn Bucureşti. Majoritatea trenurilor au avut întârzieri mari.
Deoarece între Ciulnița și Constanța nu pot fi folosite locomotivele electrice din cauza gheţii depuse pe liniile de contact.
CFR Călători a anulat luni dimineaţa 4 trenuri Inter-Regio pe ruta Bucureşti Nord - Constanța şi retur şi alte 4 trenuri Regio cu plecarea sau sosirea în Bucureşti Obor.