17.02.2019 - „Având în vedere informaţiile apărute în spaţiul public, cu privire la copiii cu dificultăţi de învăţare, MEN face următoarele precizări, menite să sublinieze, cu claritate, poziţia ministrului educaţiei naţionale: Ministerul Educaţiei Naţionale urmăreşte integrarea copiilor cu dificultăţi de învăţare în unităţile de învăţământ de masă şi dezvoltarea serviciilor de sprijin educaţional prin creşterea numărului profesorilor de sprijin şi a consilierilor şcolari - cu suportul cărora se realizează terapiile necesare, precum şi prin formarea cadrelor didactice care predau în clasele unde sunt integraţi individual copii cu nevoi speciale”, precizează reprezentanţii Ministerului Educaţiei, într-un comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, ministerul nu intenţionează să formeze clase separate pentru copiii cu cerinţe speciale.
Potrivit sursei citate, ministerul nu intenţionează să formeze clase separate pentru copiii cu cerinţe speciale.