22.11.2017- Ministerul Educaţiei anunţă că, în perioada 7-20 noiembrie, peste 82.000 de elevi, părinţi şi cadre didactice au participat la consultarea publică iniţiată cu privire la rolul temelor, prin completarea unui chestionar on-line.
"Demersul a suscitat un interes deosebit şi a generat o participare-record, chestionarele on-line fiind completate de 32.921 de părinţi, 37.032 de elevi şi 12.487 de cadre didactice. În funcţie de mediul de rezidenţă, 77,33% din totalul de respondenţi provin din mediul urban, iar 22,67% din mediul rural. Pe categorii de respondenţi, situaţia este următoarea: cadre didactice (63,72% - urban, 36,28% - rural), elevi (80,29% - urban, 19,71% - rural) şi părinţi (88% - urban, 12% - rural). Distribuţia pe judeţe a ratei de participare plasează Capitala pe prima poziţie la toate categoriile de public: 26,61% - părinţi, 12,97% - elevi şi 9,86% - cadre didactice", reise dintr-un comunicat de presă transmis de către Ministerul Educaţiei Naţionale.
Potrivit sursei citate, datele colectate vor fi incluse într-un raport de diagnoză redactat de Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, iar studiul va permite determinarea stării de fapt în privinţa temelor pentru acasă şi va oferi propuneri specifice de intervenţie.
Obiectivele consultării publice sunt identificarea unei noi abordări în ceea ce priveşte rolul acestor activităţi de învăţare, respectiv corectarea unor disfuncţionalităţi semnalate.
"Demersul a suscitat un interes deosebit şi a generat o participare-record, chestionarele on-line fiind completate de 32.921 de părinţi, 37.032 de elevi şi 12.487 de cadre didactice. În funcţie de mediul de rezidenţă, 77,33% din totalul de respondenţi provin din mediul urban, iar 22,67% din mediul rural. Pe categorii de respondenţi, situaţia este următoarea: cadre didactice (63,72% - urban, 36,28% - rural), elevi (80,29% - urban, 19,71% - rural) şi părinţi (88% - urban, 12% - rural). Distribuţia pe judeţe a ratei de participare plasează Capitala pe prima poziţie la toate categoriile de public: 26,61% - părinţi, 12,97% - elevi şi 9,86% - cadre didactice", reise dintr-un comunicat de presă transmis de către Ministerul Educaţiei Naţionale.
Potrivit sursei citate, datele colectate vor fi incluse într-un raport de diagnoză redactat de Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, iar studiul va permite determinarea stării de fapt în privinţa temelor pentru acasă şi va oferi propuneri specifice de intervenţie.
Obiectivele consultării publice sunt identificarea unei noi abordări în ceea ce priveşte rolul acestor activităţi de învăţare, respectiv corectarea unor disfuncţionalităţi semnalate.