06.04.2017- „Mai ales în învăţământul primar, poate, şi în gimnazial ar trebui ca aceşti copii să petreacă mai mult timp în şcoală, dincolo de programul normal de Educaţie pentru că părinţii nu au timp să se ocupe de ei şi atunci acest program de after-school ar trebui dezvoltat ca temele să poată fi supravegheate de un profesor în şcoală. Dar să fie flexibil, să poată să servească şi o masă caldă”, a spus ministrul educatiei, Pavel Năstase, in cadrul unei emisiuni radiofonice.
În acelaşi timp, ministrul şi-ar dori ca temele să nu mai fie atât de încărcate.
„E greu de controlat această măsură. Profesorul poate să dozeze temele pentru acasă ca să nu aglomereze elevul, dar el poate lucra mai mult sau mai puţin”, a explicat Pavel Năstase.
În acelaşi timp, ministrul şi-ar dori ca temele să nu mai fie atât de încărcate.
„E greu de controlat această măsură. Profesorul poate să dozeze temele pentru acasă ca să nu aglomereze elevul, dar el poate lucra mai mult sau mai puţin”, a explicat Pavel Năstase.