07.02.2018 - A fost verificată perioada cuprinsă între ianuarie 2013 și octombrie 2017.
Sunt semnalate foarte multe nereguli, mai ales la pistele de rulare. Este menționat în raport că în perioada 2013 - 2015 nu a fost realizată nicio investiție în infrastructura aeroportuară. Practic, nu s-au făcut reparații capitale pentru pistele aeroportului, deși au fost alocați foarte mulți bani pentru acest lucru - undeva la peste 200 de milioane de lei pe an.
De altfel, nici investițiile plănuite nu au fost respectate. Au fost realizate sub 1% din aceste investiții.
Raportul menționează foarte multe nereguli legate de angajații Companiei naționale de administrare a aeroporturilor. Potrivit documentului, există cazuri de angajați care, deși pe hârtie erau la birou, fizic au ajuns acolo doar 58 de minute într-un an. Mai sunt angajați care au plecat în călătorii de serviciu, de exemplu la conferințe la New York, și au ajuns tot pe banii companiei până în Mexic.
Documentul a fost trimis atât către Direcția Națională Anticorupție, cât și către Agenția Națională de Integritate, pentru că sunt cazuri de angajați ai companiei care lucrau și pentru instituțiile ce o verificau.
Sunt semnalate foarte multe nereguli, mai ales la pistele de rulare. Este menționat în raport că în perioada 2013 - 2015 nu a fost realizată nicio investiție în infrastructura aeroportuară. Practic, nu s-au făcut reparații capitale pentru pistele aeroportului, deși au fost alocați foarte mulți bani pentru acest lucru - undeva la peste 200 de milioane de lei pe an.
De altfel, nici investițiile plănuite nu au fost respectate. Au fost realizate sub 1% din aceste investiții.
Raportul menționează foarte multe nereguli legate de angajații Companiei naționale de administrare a aeroporturilor. Potrivit documentului, există cazuri de angajați care, deși pe hârtie erau la birou, fizic au ajuns acolo doar 58 de minute într-un an. Mai sunt angajați care au plecat în călătorii de serviciu, de exemplu la conferințe la New York, și au ajuns tot pe banii companiei până în Mexic.
Documentul a fost trimis atât către Direcția Națională Anticorupție, cât și către Agenția Națională de Integritate, pentru că sunt cazuri de angajați ai companiei care lucrau și pentru instituțiile ce o verificau.