26.04.2018 - Abia când garnitura opreşte în staţie, uşile sistemului de protecţie se deschid o dată cu cele ale trenului.
Subiectul despre sistemul de protecţie de la metrou a fost readus în discuţie la sfârşitul anului trecut când două incidente au şocat toată țara. Două persoane au fost împinse pe şine, în faţa trenurilor. Una în staţia Costin Georgian şi alta, la Dristor. Aceasta din urmă, o tânără în vârstă de 25 de ani, a murit.
Cele două firme asociate care au propus instalarea sistemului de protecție refuză să dea detalii. Oficialii de la metrou confirmă primirea propunerii şi spun că urmează analize. Ba mai mult, ar trebui căutați și banii necesari.
În ceea ce priveşte instalarea de astfel de panouri în toate staţiile, oficialii Metrorex transmit că până în acest moment nu s-a demonstrat oportunitatea, necesitatea şi mai ales capacitatea de a implementa un astfel de proiect, care e impactul financiar, si în cât timp ar putea fi realizat.
În ţări precum Japonia, Brazilia, China, Franţa sau Turcia există astfel de panouri doar în unele staţii de metrou.
Subiectul despre sistemul de protecţie de la metrou a fost readus în discuţie la sfârşitul anului trecut când două incidente au şocat toată țara. Două persoane au fost împinse pe şine, în faţa trenurilor. Una în staţia Costin Georgian şi alta, la Dristor. Aceasta din urmă, o tânără în vârstă de 25 de ani, a murit.
Cele două firme asociate care au propus instalarea sistemului de protecție refuză să dea detalii. Oficialii de la metrou confirmă primirea propunerii şi spun că urmează analize. Ba mai mult, ar trebui căutați și banii necesari.
În ceea ce priveşte instalarea de astfel de panouri în toate staţiile, oficialii Metrorex transmit că până în acest moment nu s-a demonstrat oportunitatea, necesitatea şi mai ales capacitatea de a implementa un astfel de proiect, care e impactul financiar, si în cât timp ar putea fi realizat.
În ţări precum Japonia, Brazilia, China, Franţa sau Turcia există astfel de panouri doar în unele staţii de metrou.