Pasagerii unei curse Tarom, blocati peste 12 ore pe aeroportul din Amsterdam

03.12.2017- O cursă a companiei Tarom care trebuia să plece sâmbătă seara din Amsterdam către Bucureşti a rămas blocat pe aeroportul olandez din cauza unor defecţiuni tehnice. Cum blocajul a durat peste 12 ore, pasagerii sunt nemulţumiţi, astfel că reprezentantul local al Tarom a fost revocat din funcţie.
Avionul trebuia să decoleze de pe aeroportul Schiphol sâmbătă seara, la ora 20.00, dar căpitanul cursei i-a informat pe pasageri că aeronava are probleme tehnice. Apoi, aeronava Tarom trimisă duminică dimineaţa pentru a prelua călătorii a avut o problemă de IT şi a decolat cu o oră întârziere.
Surse din domeniul aviaţiei au declarat duminică că Tarom „va respecta legislaţia şi va acorda despăgubiri pasagerilor” afectaţi pe zborul de Amsterdam.
​Totodată, noul director general al companiei aeriene, Werner Wolff, a cerut lista pasagerilor, pentru a-i contacta personal. El a decis să îl revoce din funcţie pe şeful reprezentanţei Tarom din Amsterdam.