03.12.2017- O cursă a companiei Tarom care trebuia să plece sâmbătă seara din Amsterdam către Bucureşti a rămas blocat pe aeroportul olandez din cauza unor defecţiuni tehnice. Cum blocajul a durat peste 12 ore, pasagerii sunt nemulţumiţi, astfel că reprezentantul local al Tarom a fost revocat din funcţie.
Avionul trebuia să decoleze de pe aeroportul Schiphol sâmbătă seara, la ora 20.00, dar căpitanul cursei i-a informat pe pasageri că aeronava are probleme tehnice. Apoi, aeronava Tarom trimisă duminică dimineaţa pentru a prelua călătorii a avut o problemă de IT şi a decolat cu o oră întârziere.
Surse din domeniul aviaţiei au declarat duminică că Tarom „va respecta legislaţia şi va acorda despăgubiri pasagerilor” afectaţi pe zborul de Amsterdam.
Totodată, noul director general al companiei aeriene, Werner Wolff, a cerut lista pasagerilor, pentru a-i contacta personal. El a decis să îl revoce din funcţie pe şeful reprezentanţei Tarom din Amsterdam.
Avionul trebuia să decoleze de pe aeroportul Schiphol sâmbătă seara, la ora 20.00, dar căpitanul cursei i-a informat pe pasageri că aeronava are probleme tehnice. Apoi, aeronava Tarom trimisă duminică dimineaţa pentru a prelua călătorii a avut o problemă de IT şi a decolat cu o oră întârziere.
Surse din domeniul aviaţiei au declarat duminică că Tarom „va respecta legislaţia şi va acorda despăgubiri pasagerilor” afectaţi pe zborul de Amsterdam.
Totodată, noul director general al companiei aeriene, Werner Wolff, a cerut lista pasagerilor, pentru a-i contacta personal. El a decis să îl revoce din funcţie pe şeful reprezentanţei Tarom din Amsterdam.