14.06.2018 - Vechi de peste 40 de ani, acest pod din dreptul localității Poiana Câmpina a asigurat pâna acum 5 ani circulația trenurilor peste râul Prahova și DN1.
Din 2013, pe aici nu circulă niciun tren.
De la început, construcția a avut o problemă: pilonul din mijlocul șoselei se afundă pentru că stă pe un munte de sare.
Prăbușirea lui ar lua cu el grinzile, dar si multe vieți.
În februarie, în apropiera Gării Ploiești Vest, o structură metalică lungă de 15 metri și grea de 4 tone, s-a desprins din pasarela care susține conductele de alimentare a orașului cu apă caldă.
O bucată metalică a căzut la doar câteva minute după ce a trecut pe acolo un tren.
Din 2013, pe aici nu circulă niciun tren.
De la început, construcția a avut o problemă: pilonul din mijlocul șoselei se afundă pentru că stă pe un munte de sare.
Prăbușirea lui ar lua cu el grinzile, dar si multe vieți.
În februarie, în apropiera Gării Ploiești Vest, o structură metalică lungă de 15 metri și grea de 4 tone, s-a desprins din pasarela care susține conductele de alimentare a orașului cu apă caldă.
O bucată metalică a căzut la doar câteva minute după ce a trecut pe acolo un tren.