09.10.2018 - Peste 200 de clienţi ai ING Bank România s-au plâns, în cursul zilei de luni, pe pagina de Facebook a băncii, că tranzacţiile făcute în acest weekend le-au fost dublate şi le-au dispărut sumele aferente din conturi.
„O parte dintre clienţi ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING. Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienţilor care au întâmpinat dificultăţi în acest sens şi le mulţumim pentru înţelegere”, au anunţat reprezentanţii ING Bank România.
„O parte dintre clienţi ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING. Clienţii vor putea vedea sumele restituite în contul lor până la finalul zilei. Ne cerem scuze clienţilor care au întâmpinat dificultăţi în acest sens şi le mulţumim pentru înţelegere”, au anunţat reprezentanţii ING Bank România.