19.07.2017- Românii lasă anual în restaurantele de tip fast-food circa 2 mld. lei, piaţa fiind dominată la vârf de companii internaţionale precum McDonald’s şi KFC, arată o analiză a ZF pe baza datelor Euromonitor. Cei doi jucătorii internaţionali se luptă atât cu alte lanţuri străine mai mici precum Subway, cât şi cu afaceri locale precum lanţurile de shaormerii.
„Segmentul de fast-food a atras atenţia consumatorilor români datorită activităţii brandurilor internaţionale precum McDonald’s şi KFC care au reuşit să aducă mai aproape stilul de viaţă occidental“, spun analiştii Euromonitor. Creşterea puterii de cumpărare i-a determinat pe români să iasă mai des în oraş, iar restaurantele de tip fast-food au avut de câştigat de pe urma acestei situaţii. Shaormeriile şi restaurantele au devenit locuri de întâlnire pentru consumatorii de toate vârstele şi profesiile, potrivit ZF.
„Segmentul de fast-food a atras atenţia consumatorilor români datorită activităţii brandurilor internaţionale precum McDonald’s şi KFC care au reuşit să aducă mai aproape stilul de viaţă occidental“, spun analiştii Euromonitor. Creşterea puterii de cumpărare i-a determinat pe români să iasă mai des în oraş, iar restaurantele de tip fast-food au avut de câştigat de pe urma acestei situaţii. Shaormeriile şi restaurantele au devenit locuri de întâlnire pentru consumatorii de toate vârstele şi profesiile, potrivit ZF.