16.08.2017- Curăţenia, preţurile, serviciile oferite şi problemele de-acasă îi supără pe turiştii români care vin la mare şi, în loc să se relaxeze, mai mult se stresează. Pe de altă parte, patronii care trăiesc de pe urma turismului spun că vina e tot la turist. Sociologii consideră că mare parte din vină aparţine clienţilor care nu ştiu să-și gestioneze timpul şi energia în mod corect.
Nervii luaţi în vacanţă de turişti sunt vărsaţi direct în bagajul angajaţilor de pe litoral.
Hotelierii şi patronii de restaurante se apără şi spun că ei fac toate eforturile posibile pentru a-şi mulţumi turiştii. La prânz, când merg de la plajă la restaurant, alte şi alte motive de nervi.
Sociologii spun că turiştii români nu au învăţat încă ceea ce în Occident e cunoscut sub numele de cultura fericirii. Iau cu ei în vacanţă problemele, gândurile, motivele de stres din viaţa cotidiană.
Nervii luaţi în vacanţă de turişti sunt vărsaţi direct în bagajul angajaţilor de pe litoral.
Hotelierii şi patronii de restaurante se apără şi spun că ei fac toate eforturile posibile pentru a-şi mulţumi turiştii. La prânz, când merg de la plajă la restaurant, alte şi alte motive de nervi.
Sociologii spun că turiştii români nu au învăţat încă ceea ce în Occident e cunoscut sub numele de cultura fericirii. Iau cu ei în vacanţă problemele, gândurile, motivele de stres din viaţa cotidiană.