România își face reclamă pe străzile din Paris ca să atragă mai multi turiști

19.09.2023 - MEAT a anunțat că derulează, până în 26 septembrie, o campanie de promovare a României ca destinaţie turistică, la Paris.
„Campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 06 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză”, a subliniat MEAT, într-un comunicat de presă.
„Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti”, a mai transmis ministerul.

sursa: Digi24