
20.04.2020 - Electronice, electrocasnice, jocuri video, produse de îngrijire a locuinței. Și lista e lungă. Românii izolați în case au cheltuit mulți bani în magazinele virtuale.
În ciuda carantinei, apetitul românilor pentru cumpărături a rămas la un nivel înalt. În timp ce mall-urile și alte locuri pentru divertisment sunt închise, oamenii au ales să cumpere mai mult online. Astfel, potrivit unei analize recente, numărul tranzacțiilor a crescut cu aproape 70 de procente față de luna anterioară, iar valoarea lor s-a dublat.
Un studiu făcut de o platformă financiară arată că cele mai mari creșteri le are divertismentul online.
Specialiștii spun că acest tip de comportament are consecințe pe termen mediu și lung: vulnerabilitate financiară, depresie ori creșterea anxietății.
Românii au profitat de izolare ca să redecoreze locuințele, să facă reparații în casă, dar s-au preocupat și de sănătate. Magazinele de bricolaj au avut încasări cu aproape 5 procente mai mari față de luna anterioară, iar farmaciile au înregistrat creșteri de peste 20 la sută, arată aceeași analiză.
În ciuda carantinei, apetitul românilor pentru cumpărături a rămas la un nivel înalt. În timp ce mall-urile și alte locuri pentru divertisment sunt închise, oamenii au ales să cumpere mai mult online. Astfel, potrivit unei analize recente, numărul tranzacțiilor a crescut cu aproape 70 de procente față de luna anterioară, iar valoarea lor s-a dublat.
Un studiu făcut de o platformă financiară arată că cele mai mari creșteri le are divertismentul online.
Specialiștii spun că acest tip de comportament are consecințe pe termen mediu și lung: vulnerabilitate financiară, depresie ori creșterea anxietății.
Românii au profitat de izolare ca să redecoreze locuințele, să facă reparații în casă, dar s-au preocupat și de sănătate. Magazinele de bricolaj au avut încasări cu aproape 5 procente mai mari față de luna anterioară, iar farmaciile au înregistrat creșteri de peste 20 la sută, arată aceeași analiză.