
08.09.2022 - Peste jumătate dintre români (54%) ar fi dispuşi să plătească mai mult pentru produse care sunt promovate ca fiind sustenabile, iar 61% consideră produsele ecologice de o calitate mai bună decât cele standard, arată rezultatele unui studiu realizat de Reveal Marketing Research.
În acelaşi timp, produsele "verzi" sunt percepute în mică măsură ca fiind accesibile ca preţ (37%), beneficiile aduse sănătăţii influenţând în cea mai mare măsură opţiunea de a alege produse din această categorie (79%).
Aproape două treimi (65%) dintre respondenţi consideră costurile ridicate ale produselor sustenabile o barieră în schimbarea stilului de viaţă, iar 60% cred că lipsa de interes referitor la subiectul sustenabilitate i-ar opri pe indivizi să adopte aceste schimbări.
Studiul Reveal Marketing Research a fost realizat în perioada 8 - 17 august 2022, în colaborare cu Coca-Cola HBC, Environ, HeidelbergCement România, La Fântâna, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, Transavia şi Xella prin crearea Sustainability Panel Proprietary Reveal Marketing Research, pe un eşantion de 1.004 respondenţi, cu vârste de peste 18 ani.
Eroarea maximă de eşantionare pentru targetul general este +/-3,1%, la un nivel de încredere de 95%.
În acelaşi timp, produsele "verzi" sunt percepute în mică măsură ca fiind accesibile ca preţ (37%), beneficiile aduse sănătăţii influenţând în cea mai mare măsură opţiunea de a alege produse din această categorie (79%).
Aproape două treimi (65%) dintre respondenţi consideră costurile ridicate ale produselor sustenabile o barieră în schimbarea stilului de viaţă, iar 60% cred că lipsa de interes referitor la subiectul sustenabilitate i-ar opri pe indivizi să adopte aceste schimbări.
Studiul Reveal Marketing Research a fost realizat în perioada 8 - 17 august 2022, în colaborare cu Coca-Cola HBC, Environ, HeidelbergCement România, La Fântâna, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, Transavia şi Xella prin crearea Sustainability Panel Proprietary Reveal Marketing Research, pe un eşantion de 1.004 respondenţi, cu vârste de peste 18 ani.
Eroarea maximă de eşantionare pentru targetul general este +/-3,1%, la un nivel de încredere de 95%.