05.04.2018 - Lista de produse exclude multe produse de consum din China, disponibile la vânzare de mari retail-eri ca Target sau Walmart, inclusiv articole de îmbrăcăminte, pantofi și jucării. Dar, cel mai probabil, vor crește costurile pentru producătorii americani care depind de piese importate, întrucât lista se concentrează foarte mult pe mașini și componente high-tech. Tarifele se vor aplica în fiecare an și vor ajunge la o valoare totală de 50 de miliarde de dolari.
Măsurile fiscale provoacă îngrijorare în rândul multor companii americane, care se tem de răspunsul Beijingului și de efectele asupra economiei americane. „Impunerea unilaterală a tarifelor noi fără o strategie pe termen lung care să conducă la reforme economice în China va afecta doar afacerile, muncitorii și familiile americane. În schimb, administraţia ar trebui să colaboreze cu aliaţi ai SUA pentru o abordare care să avanseze o reformă semnificativă în China, fără a afecta semnificativ economia Americii”, au precizat reprezentanţi ai unui grup de comerţ corporativ, în cadrul unei întâlniri de afaceri.
„Producătorii americani sunt îngrijoraţi de relaţiile comerciale cu China, pe de o parte de furtul de proprietate intelectuală, de bunurile contrafăcute chineze, dar pe de altă parte și de faptul că majorarea tarifelor nu a fost cel mai bun răspuns la politicile comerciale ale Chinei”, a explicat Jay Timmons, președintele Asociaţiei Naţionale a Producătorilor.„Administraţia are dreptate să se concentreze pe restaurarea echităţii și corectitudinii în relaţiile noastre comerciale cu China.
sursa: semneletimpului.ro
Măsurile fiscale provoacă îngrijorare în rândul multor companii americane, care se tem de răspunsul Beijingului și de efectele asupra economiei americane. „Impunerea unilaterală a tarifelor noi fără o strategie pe termen lung care să conducă la reforme economice în China va afecta doar afacerile, muncitorii și familiile americane. În schimb, administraţia ar trebui să colaboreze cu aliaţi ai SUA pentru o abordare care să avanseze o reformă semnificativă în China, fără a afecta semnificativ economia Americii”, au precizat reprezentanţi ai unui grup de comerţ corporativ, în cadrul unei întâlniri de afaceri.
„Producătorii americani sunt îngrijoraţi de relaţiile comerciale cu China, pe de o parte de furtul de proprietate intelectuală, de bunurile contrafăcute chineze, dar pe de altă parte și de faptul că majorarea tarifelor nu a fost cel mai bun răspuns la politicile comerciale ale Chinei”, a explicat Jay Timmons, președintele Asociaţiei Naţionale a Producătorilor.„Administraţia are dreptate să se concentreze pe restaurarea echităţii și corectitudinii în relaţiile noastre comerciale cu China.
sursa: semneletimpului.ro